در این راهنما شما بطور کامل و تصویری بصورت گام به گام با مراحل ساده ثبت و پرداخت سفارشات آشنا میشوید
 ( خرید نقدی-پرداخت آنلاین)

1- ابتدا در گام اول مشخصات خودتان را بنویسید و سپس محصولاتی را که برای خرید در نظر دارید تیک بزنید

2- صورت حساب شما بصورت اتوماتیک برای شما محاسبه وپایین صفحه  در گام سوم نمایش داده میشود

3- با کلیلک روی دکمه ثبت سفارش و پرداخت صورتحساب  مبلغ نشان داده شده در کادر سبزرنگ رادر مرحله بعد پرداخت میکنید و در صورتی که میخواهید کل  اطلاعات ورودی پاک شود روی دکمه دوباره سازی فرم کلیک کنید , وبه هیچ عنوان صفحه را رفرش نکنید

4- با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش وارد فرم پرداخت مانند شکل زیر میشوید که باید کلیه کادر ها را با دقت پر کنید

دقت کنید که واحد پرداخت به تومان میباشد

5- پس از کلیک بر روی دکمه پرداخت وارد درگاه اینترنتی بانک ملت خواهید شد ( مانند شکل زیر )

شما با یکی از کارت های عضو شبکه شتاب  ( نوع بانک و کارت فرقی نمیکند ) و با وارد کردن عدد 16 رقمی روی کارت و رمز دوم یا رمز اینترنتی کارت و CVV2 (عدد 3 یا چهار رقمی پشت کارت)  و تاریخ انقضاء ( پشت کارت درج شده است) و با کلیک روی دکمه پرداخت صورتحساب را پرداخت خواهید کرد

6- پس از پرداخت موفق رسید دیجیتالی برای شما مانند شکل زیر صادر میشود

تمام شد حالا منتظر پیامک تایید سفارش از طرف فروشگاه ظرف1 تا حداکثر 6 ساعت بعد از سفارش باشید و تا زمان دریافت پیامک رسید دیجیتالی را نزد خود نگهدارید

پشتیبانی از طریق سامانه پیامک 10005115090189
پشتیبانی از طریق ایمیل : info@icivil.ir
پشتیبانی از طریق تماس تلفنی
09158206646 از ساعت 10الی 22